Elveda Almanya

Evet elveda bu gün seni terk ediyorum
Bundan yirmi sene önce bir aksam üstü baslayan maceram burada bitiyor
Arkama son kez baktigimda ömrümün yirmi yili
Gözlerimin önünden bir film seridi gibi geciyor
Tahliye olmus bir mahkum sevincini yasiyorum
Ve sancisini ayriligin
Unuttum yabanci oldugumu cogu zaman bazen sen unutturdun
Ama ne kadar sana benzesem,nekadar sen olsamda
Degistirsemde nüfus kagidimi, pasaportumu
Degismedi kara olan rengi ne sacimin ne kaderimin
Her kavsakta önüme dur levhasi gibi cikip
Sen yabancisin “dedin
Genede kirilmadim sana evet ben bir yabanciydim
Ama hep zoruma gitti ,utandim
Iyi ve baska bir yabanci oldugumu kanitlamak zorunda olusumdan
Senin icin bir seyler yaptim saniyorum aldiklarimi ise hakettigimi
Yollarinda yürüdüm emek verdim fabrikalarinda
Izler biraktim sana gazete sayfalarinda ve anilar dostlarin hatirinda
Sana veda ederken dostca ayriliyorum
Gidisim sana küsüsümden degil yarim olusundan hep yüregimin
Bana bakan gözlerin, hep bir yabanciya bakmasindan
Dogup büyüdügüm topraklar kokan annemin
Ve altinda yatip uzandigim agaclarin cocukluk yillarimin
Dumanli yaylalarin yani diger yarisi yüregimin…
Hep orda olmasindandir
Sana biraktim gencligimi,asklarimi
Ben sadece anilari aliyorum
Elveda almanlarin yurdu Deutschland
Hosca kalin dostlarim düsmanlarim hosca kalin

User Status

Du bist nicht angemeldet.

Aktuelle Beiträge

Yakan top
Boztepenin eteklerinde ki Saray Mahallesinin Her okul...
yorgungurbetci - 7. Jan, 15:53
şarap
Nedendir bilmem Düşersin aklıma Daha şarabımın ilk...
yorgungurbetci - 7. Jan, 15:51
Masa
Yeniden kurulsa o masalar Otursak bir akşam diyorsun...
yorgungurbetci - 7. Jan, 15:45
Yayladan
yorgungurbetci - 14. Okt, 18:13
Ihbar
Bir aşk öldürülecek bu akşam Cinayet yeri meyhane Suç...
yorgungurbetci - 23. Jan, 19:59

Links

Suche

 

Status

Online seit 6029 Tagen
Zuletzt aktualisiert: 7. Jan, 15:53

Alle Links in Popups öffnen

alle Links auf der aktuellen Seite in einem neuen Fenster öffnen 

Hikayelerim
Şiirlerim
Profil
Abmelden
Weblog abonnieren